Thursday, May 27, 2010

Oh summer...!!



Akhirnya kehidupan sebagai freshman ataupon budak baru belajar sudah habis. Ku akan melangkah ke dunia sophomore dengan memegang status junior setelah 3 bulan cuti di Malaysia. Yes, I'm home. Walaupun jikalau ada orang ygang berkata kata baru setahun dah nak balik, ku hanya mampu menjawab, itu hal masing-masing dan setiap orang ade perkara sendiri untuk dilaksanakan.

Will be missing Langit rochester yg amat lawa..Subhanallah...

Dunia freshman memang penuh bittersweetnya. Sweetnya memang banyak, pengalaman pon banyak, siap pergi camping waktu suhu bawah freezing point siap dengan salji lagi. Abis rosak kamera. Yang bitternya, biarlah ia menjadi rahsia kami yang menghadapinya. Tetapi setiap satu daripada bitter dan sweet itu mengajar pengajaran yang amat berguna kepada aku at least. Antaranya:
Silence it better...word might be disaster.
......and the list goes on......

tidak apalah, biarlah pengajaran2 ini menjadi rahsia sendiri sebab majoriti masalah tu pon da selesai or diLupakan, so tidak perlu rasanya kan.Tapi apa apa pon aku harap semuanya dapat hidup aman dan damai di Malaysia ataupon die USA.
Class of 2010..congratz,,,

khas utk Wak Eriq Chot Dengar cerita org kt USA tak balik summer ni kerja cari duit, apa lagi ditunggu, kereta jangan lupa beli ya..hahaha...

Lilac festival 2010...family picture..haha

Balik malaysia dengar katanya ramai cakap akan bosan sebab 3 bulan x buat apa-apa. Itu yg kita tak tahu tu. Tapi jikalau ade apa-apa program janganlah segan silu untuk mengajak sebab memang aku totally free untuk 3 bulan. Akan ku cuba sedaya upaya untuk memenuhi segala jemputan kahwin ke, ape ke. Kalau nak jemput jadi fasi pon boleh kot, sebab sekarang sudah sedar kepentingan interpersonal skills. Mungkin tidak terlambat lagi rasanya untuk mengasah bakat yg terpendam bukan.

last picture from the camera before it went off...
Steak sedap naje namanya....

p/s: gambar dicuri secara amik dan bagitahu dari FB iji ngan wak...harap dihalalkan...sianlah pemilik blog yg xde kamera ini....


Summer here I come....

3 comments:

norulqalbi said...

kau balik m'sia paan? ohoho~

w@k said...

p brg kereta..basikal la.baru laris

FaRHaN SyAHiR said...

ceca: balik2...hehehe

wak: haha...wak utk kesejahteraan hidup..kne ade kete jugk..haha